+
If you can see this, then your browser cannot display the slideshow text.

Сервісний центр

Увага! Перед прийняттям рішення про відправку обладнання в ремонт, будь ласка, зверніться в нашу технічну підтримку. Можливо, ми зможемо вирішити проблему дистанційно.

Співробітники відділу технічної підтримки:

м. Москва Савкін Євген support@mydean.ru+7 (495) 540-41-80
м. Санк Петербург Коптяєв Анатолійsupport1@mydean.ru+7 (812) 605-00-22


Правила підготовки та приймання непрацюючого обладнання в ремонт:
 
1.      Підготуйте пристрій до відправки в ремонт:
1.1.   Вийміть пристрій з автомобіля.
1.2.   Очистіть від скотчу, ізоляційної стрічки та інших клеючих елементів сам пристрій, проводи й інші аксесуари.
1.3.   Зніміть кріпильні або інші елементи (автомобільні клавіші, деталі бортового комп'ютера тощо), встановлені раніше в процесі інсталяції (у разі наявності таких).
 
2.      Акуратно упакуйте непрацююче пристрій в пакувальний целофан і тільки потім помістіть його в транспортувальний поролон або пінопласт. Акуратно упакуйте пристрій та аксесуари в індивідуальну упаковку, а помітний у майстер-коробку. Переконайтеся, що пристрій не може отримати пошкодження в процесі транспортування! У разі застосування невідповідної тари (пакетів, коробок без поролону і пр. Ваше пристрій може отримати пошкодження, що може привести до відмови в поверненні, обміні або гарантійному ремонті пристрою.
 
3.      Заповніть всі графи в Бланке передачи оборудования MyDean в ремонт

Бланк передачі заповнюється на кожен пристрій.

Будь ласка, чітко вказуйте найменування пристрою і серійний номер. Це дозволить нашим фахівцям швидко і точно класифікувати проблему і дати правильні рекомендації.     

Будь ласка, чітко вказуйте свої контактні адресу, телефон, E-mail. Це позбавить Вас від довгого очікування інформації про стан зданого в ремонт обладнання.

Будь ласка, детально описуйте проблему або свої претензії до роботи устаткування. Це дозволить Вам швидко отримати чітку відповідь від наших фахівців. Увага! Форми, в яких у графі "Опис несправності" міститься фраза "не працює", не розглядаються нашими інженерами.

Будь ласка, описуйте все детально, навіть якщо Ви не є фахівцем в області автомобільної електроніки. Наприклад, пишіть - "... при включенні пристрою короткочасно запалюється індикатор ХАРЧУВАННЯ, після чого він потухає…"



Обладнання буде перевірено інженерами MyDean згідно з вашим Бланку. Якщо заявлений дефект не буде виявлений, пристрій буде повернуто в тому ж стані, в якому його прийняв сервісний центр MyDean. Тому, будь ласка, описуйте несправність максимально докладно.

Вкладіть Бланк передачі обладнання в індивідуальну упаковку! переданого обладнання.  

4.    Переконайтеся в тому, що гарантійний талон заповнений у всіх графах. На гарантійному талоні має стояти печатка продає організації і підпис покупця. Незаповнені гарантійні талони анулюються при отриманні.
 
5.   Всі коробки повинні бути підписані, виключаючи двояке тлумачення належності вантажу. Обов'язковим є НАЗВА вашої організації, та / або юридичної особи. Також вказується кількість місць, якщо коробок більше 1 шт, вказується номер коробки і загальна кількість коробок через дріб. Наприклад, «Кор. 2 з 3» «2/3», і вказується вага місця.
 
6.   Відправте акуратно упакований пристрій в Сервісний Центр MyDean, заповнивши накладну на отпраку наступним чином:
 
Одержувач: Сервісний Центр MyDean
Адреса:    м. Київ, пр. Московський, 34а
Телефон: (067) 548-20-07
Контактна особа:    Токарев Павло
E-mail:
logistics@mydean.com.ua

!Коректне виконання вищеперелічених правил дозволить уникнути спірних питань, що стосуються гарантійних зобов'язань, збереже Ваше і наш час!