+
If you can see this, then your browser cannot display the slideshow text.

Мультимедійно-навігаційна техніка MyDean. Нове слово

Скачать ПДФ версію цієї статті опублікованій в журналі АвтоЗвук

Не зовсім загальноприйняте, але все пояснює слово «інфотейнмент» - синтез інформатики і техніки розваг - з'явилося порівняно недавно.

І якщо спробувати категоризувати техніку MyDean, то воно буде найбільш точним. Універсальні, на будь-який випадок, пристрої скажуть, і куди їхати, і що по телеку, не кажучи вже про область витончених мистецтв і найважливішому для нас з усіх мистецтв ...

Під визначення «інфотейнмент» сьогодні підходить чимало головних пристроїв та їх функціональної «обв'язки», але, безумовно, самим актуальним стало напрям інтеграції в штатне оснащення автомобіля.

1-kiasoul_is.jpg

Популярний Kia Soul з мінімальним оснащенням (як на знімку внизу) за допомогою комплекту MyDean стає надсучасним

2-kiasoul_was.jpg

Термінологія тут склалася не остаточно, російські постачальники MyDean пішли по найбільш простому шляху: два найбільш стратегічно важливих типу техніки вони назвали ШГУ (штатний головний пристрій) і ПКН (установчий комплект навігації). Логічніше було б перший тип назвати «головний пристрій, сумісний зі штатним, але забезпечує значне розширення його можливостей, поєднуючи функції аудіовідеосистеми з супутниковою навігацією та підключенням до мережі Інтернет». Можливо, корейськими ієрогліфами це було б коротше, а по-нашому виходить тільки так. Хай вже краще буде ШГУ і УКН ...

Ринок ШГУ (домовилися) в Росії далеко не порожній. Оператори цього ринку вибрали для себе одне з двох напрямків розвитку бізнесу. Або «бери більше», або «кидай далі». Перше означає максимальне розширення номенклатури автомобілів, для яких є відповідні ШГУ. Другі беруться обслуговувати лічені (але обгрунтовано вибрані) моделі, їх девіз - максимальне розширення функціоналу та технічного рівня його реалізації.

Що залишалося вибрати MyDean? І те й інше. Модельний ряд автомобілів, для яких є штатні пристрої на заміну, не просто довгий, він містить позиції, які інші поки обходять. Наприклад, Audi, BMW і Mercedes, марки якось особливо неохоче впускають афтермаркет в свої приладові панелі. Що ж до більш демократичних автобрендов, тут покриття, можна сказати, суцільне. Іноді навіть подвійне, це ось в якому сенсі: якщо ШГУ концептуально призначені для автомобілів, де щось з дисплеєм (якимось) уже передбачено, то настановні комплекти навігації розраховані саме на машини без дисплея, куди, здавалося б, ні відео , ні навігацію (тим більше з Інтернетом) не увіткнути. І ось я виявив, наприклад, що якщо власникові Renault Fluence пощастило (або навпаки) і в його комплектації є головний пристрій з дисплеєм, то є можливість замінити це все таким же по приєднувальних розмірах, але з усіма мультимедійно-навігаційно-інтернетним пирогами. А якщо не пощастило (або навпаки) і замість пристойної дисплея стоїть маленький, на одну температуру і час? Тоді береться не ШГУ, а, вже вибачте, ПКН, куди входить новий дисплей, «будиночок» для встановлення його на торпедо, вся начинка і, найцікавіше, змінений козирок приладів, куди переїде маленький штатний дисплейчик. Вибір настановних комплектів - теж мало не здасться, спосіб інтеграції дисплея в приладову панель всякий раз індивідуалізований під конкретну модель машини, а структура системи - загальна: блок дисплея, інтерфейс для твердотільних носіїв (USB / SD), супутникова антена, а якщо обрано варіант з Інтернетом, то і GPRS-модем. Вбудований адаптер Bluetooth і виносний мікрофон для нього - не обговорюються, вони виходять до складу за замовчуванням.

Ось, власне, з цього починається реалізація принципу «кидай далі». В області функціонального оснащення MyDean з самого початку пішов по максимуму. У всіх ШГУ використовуються дисплеї високого дозволу (перевага віддається Samsung Digital), всеформатний дискові транспорти, у всіх ТВ-тюнери, загалом - всі справи. Навігація не опція, а обов'язкове оснащення, опція - вихід в Інтернет. Але і з навігацією MyDean пройшов на крок далі інших: спільно з КБ «Навис» розроблені рішення, завдяки яким нові навігаційні блоки MyDean стали двосистемними і можуть працювати як з супутниками GPS, так і з нашими ГЛОНАСС. До вітчизняної альтернативи GPS можна ставитися по-різному, але факт очевидний: у власників двосистемних приймачів є чимала перевага, воно може стати взагалі вирішальним, якщо патріотичне навігаційне лобі продавить норми, пріщемляет хвіст заморським системам на нашій території.

Не менш важливим виявилося враховувати інші аспекти практичної діяльності в Росії. Тут компанія-постачальник складної техніки дійсно повинна постійно бути свого роду учителем, помічником і наставником дилерських центрів і покупців. Установка мультимедійно-навігаційної техніки вимагає професійного підходу, і закономірно, що основні клієнти MyDean - дилерські центри в Московському і Північно-Західному регіонах, де розташовані офіси компанії і де є можливість безпосередньо на місці і оперативно реагувати на питання й потреби дилерських центрів. Тільки при наявності в регіоні компанії-партнера, що має необхідний досвід роботи та інфраструктуру, необхідну, щоб забезпечувати клієнтів сервісом, гарантією і техпідтримкою, «інфотейнмент» стає по-справжньому новим словом в автомобільній техніці.

3-Hyundai%20Sonata%202011%207145.jpg

4-civic.jpg

5-cruze.jpg

Різноманітність форм-факторів визначається фантазією автовиробників. ШГУ для Honda Civic, Hyundai Sonata 2011 модельного року і Chevrolet Cruze. Внизу - моторизований монітор для Volvo XC90

6-xc90_is.jpg

7-pilot.jpg

8-xc60.jpg

Ще приклади інтеграції: Honda Pilot і Volvo XC60

9-display.jpg

10-interface.jpg


Загальні компоненти настановних комплектів: дисплей і інтерфейсний блок

11-glk1.jpg

ШГУ для Mercedes GLK і BMW: не всі на це наважуються

12-kiasoul_potroh.jpg

13-fluence3.jpg

14-fluence2.jpg

Персоналізовані компоненти: вгорі - «будиночок» для Kia Soul (бачили на початку статті), внизу - адаптери, що дозволяють Автор Євген КРУТОВ 07/2011